Automatisering van processen

Doordat we bij Ipskamp Printing veel van onze processen hebben geautomatiseerd, zijn bij ons de levertijden korter en de kosten aanzienlijk lager. Zo hebben veel van onze klanten een eigen digitale portaal waar eenvoudig bestellingen kunnen worden geplaatst die direct gedrukt en verzonden worden, zonder tussenkomst van een medewerker.

Wij maken het u zo makkelijk mogelijk

Elke terugkerende klant kan een eigen digitale portaal krijgen waar hij of zij bestellingen kan plaatsen. Door in te loggen en de bestelling te plaatsen in het webportal, wordt deze direct naar onze printer gestuurd, gedrukt en verzonden. Zonder dat daar een medewerker aan te pas komt. Dit is ideaal voor bedrijven die regelmatig herhaalaankopen doen of gebruik willen maken van onze warehousing.

Door het automatiseren van diverse processen hebben wij ons kunnen richten op het verkorten van de levertijd en het optimaliseren van onze service. Onze medewerkers hebben zo meer tijd om bijvoorbeeld uw vragen te beantwoorden, kunnen wij onze levertijden kort houden en kunt u uw tijd aan andere zaken besteden.

Uw eigen geautomatiseerde proces bij Ipskamp Printing

Doordat ons team bestaat uit o.a. vakkundige ICT-specialisten, hebben wij de mogelijkheid geautomatiseerde programma’s te bouwen voor onze vaste klanten. Hiermee koppelen we systemen die u gebruikt in uw bedrijf aan die van ons, zodat bestellingen eenvoudig en snel worden afgehandeld, van begin tot eind.

Als u een regelmatig terugkerende klant bent, kunnen wij uw eigen webportaal bouwen om het plaatsen van een bestelling voor u te vereenvoudigen. Hierin staat het hele boek dat u bestelt vormgegeven, van omslag tot inhoud. Stel dat de naam van de opleiding waarvoor u de boeken regelmatig bestelt, van naam veranderd. Dan zal normaal gesproken het hele boek aangepast moeten worden, aangezien de naam van de opleiding wordt vermeld in en op het boek. Maar dankzij onze geautomatiseerde processen hoeft u enkel en alleen de naam te wijzigen in uw digitale portaal. De volgende oplage zal met een paar klikken op de knop de nieuwe naam bevatten. Handig toch?

Een ander voorbeeld van de geautomatiseerde processen is het koppelen van een Track & Trace code aan onze systemen. Wanneer uw bestelling verzonden wordt, gaat er onmiddellijk een seintje naar uw webportaal waarin staat dat het pakket is verzonden en kunt u de zending volgen. Hierdoor bent u direct op de hoogte van de verzending van uw pakket en weet u precies wanneer uw bestelling bij u wordt geleverd.

Eenvoudig en snel uw bestelling plaatsen

De geautomatiseerde processen die we hebben ontwikkeld leveren ons en u veel tijdwinst op. Maar niet alleen is de levertijd van uw bestelling super snel, ook de kosten van uw bestelling zijn laag. Dit komt doordat het aantal handelingen om tot het eindresultaat te komen aanzienlijk minder zijn.

Mocht u behoefte hebben aan een sparringpartner of persoonlijk contact, dan staan we altijd voor u klaar. We steken namelijk graag onze nek uit voor u!

Debug
Env: business
Time: 0.2589 seconds.